عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 6 / 12 / 1392
بازدید : 1508
نویسنده : zahra

چند تا نکته که هر سیاست مداری باید بدونه!!!
به سگ بخندی پررو میشه....
از سگ فرار کنی دنبالت میکنه
اگه به سگ دست بزنی نجس می شی
و نکته آخر اینکه:
سگ دیدی دنبالش کن ببین چجوری مث سّگ فرار میکنه

 

 

ای کسانی که فکر میکنید اگر عکس دختری را لایک کردید ممکن است جرعه ای از دریای عشقش را به شما بدهد
ای عزیزان من، بدانید اگر چنین بود اکنون مرا سونامی برده بود!
بعله

 

برنامه نود را دیدید ۵۸ درصد گفتن پرسپولیس قهرمانه، استقلالم داشت با فولادو نفت سر درصد میجنگید***درود بر تماشگران***درود بر دایی***
*****درود بر پرسپولیس با ۴۰/۰۰۰/۰۰۰نفر طرفدار*****
استقلالم خوب طرفدار داره ها البته بعد از فولاد*خخخخخخخخخخ

 

لیست جدید بازیکنان تیم ملی اعلام شد :پرسپولیس, دژاگه, قوچان نژاد. نکونام

 

 

من این قدر و Gem TVدیدم قاطی کردم. جوری که خواب دیدم که من با باریش و گونی و ارول و سرمت داریم میریم یه شیء قیمتی رو بدزدیم. بعد که دزدیدیمش انگار دنیا رو بهمون داده بودن.
حالا بگید چیو دزدیدیم!؟!؟!؟)) لنت ترمز سانتک همراه با یک عدد my baby))

 

 

یه سوالی هست که خدایی خواب رو از چشام گرفته!!!!
چرا رو جلد پفکا عکس حیوون میذارن؟

 

دوستان من رسما غلط کردم
از وقتی سرچ گوگل رو به مامانم یاد دادم خانوادگی داریم فتوسنتز میکنیم
دکمه _____ خوردم کجاست؟؟؟؟
O__O
:- (

 

میدونید هدف اصلیه فیلم های کره ای مثله جومونگ و یانگوم و دونگ یی و....
چیه؟
الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی :|

 

۲ دسته از راننده ها خیلی بیشعورن. یکی اونا ک بدون راهنما عین خود گاو میپیچن یکی هم اونا ک راهنما سمت راست میزنن میپیچن سمت چپ :| دیدم ک میگما مورد اول تاکسی ها مورد دومم نمیگم خودتون میدونید کیا هستن:))

 

 

دهخدا نیاااااااااااایی
با این جینگولک بازیایی که تو زبان فارسی ایجاد کردن
اینجا باشی باید یه فرهنگ لغت دیگه بنویسی اسمشم بذاری دهجدا

 

شما اقا پسری که ابروهاتو بر میداری که خوشگل بشی، فقط با یه ابرو برداشتن که خوشگل نمیشی، باید رژ بزنی، دامنم بپوشی که ناز بشی!!!!

 

 

امروز تو کلاس معلم میخواست سوال بگیره. من گفتم مریض بودم نخوندم گفت به من ربطی نداره. منم گفتم تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی. هیچی دیگه الان دنبال کار میگردم

 

تو پروفایل یه دختر دیدم نوشته بود "ببین چیکار کردی با من یا مثب هر شب کارم شده گریه یا مثب"!
من :/
۲afm :/
پروفایل :/
بعد میگن ما عاشق ۲afm هستیم...

 

 

اشتهاندارم غذابخورم ب مامانم میگم نمیخورم اونم ن گذاشته ن برداشته میگ من حوصله ندارم معدت زخم شه شلنگ بندازن توش بیام بیمارستاناا بعدبگن سرطان داری اولاپول شیمی درمانی نداریم دومااصن وقتشوندارم بیام بالاسرت این دوتابچه روپیش کی بذارم.. من :|®|

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
یاسین در تاریخ : 1392/12/17/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








گاهي خلوت دوست را به هم بريز تا بداند كه تنها نيست. اين مرام ماست كه در وجود دوست خانه اي داشته باشيم حتي به مساحت يك "ياد"

طرفدار کدوم تیم هستی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی تموم و آدرس like10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 180462
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1




آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

آیکـون هـای خـانوم سیبیـل



آيكون هاي مـــا

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

داستان روزانه
دريافت كـُد موس

دریافت كد هدايت ب بالا

>

RSS

Powered By
loxblog.Com